Over

Betrokken, ervaren en flexibel inzetbaar in HR

 

Ik ben Marcha van Zuilen, 42 jaar en sinds mijn twintigste actief binnen het HR-vak. Al meer dan twee decennia werk ik met passie aan alles wat met mensen en organisaties te maken heeft. In die tijd heb ik tal van bedrijven in verschillende sectoren van binnen gezien – van kleine ondernemingen tot grotere organisaties – en daardoor een brede kijk ontwikkeld op het HR-werkveld.

 

Door deze ervaring beheers ik HR van A tot Z. Of het nu gaat om instroom, doorstroom of uitstroom van medewerkers, het ontwikkelen van HR-beleid, het begeleiden van verzuimtrajecten, of het adviseren van directie en management: ik zorg voor oplossingen die aansluiten bij de praktijk én de strategie van de organisatie.

Naast mijn inhoudelijke expertise breng ik ook ruime ervaring mee in leidinggevende en coördinerende rollen. Zo vervul ik regelmatig functies op senior- en MT-niveau, waarbij ik organisaties help richting te geven aan hun HR-beleid en dit concreet te vertalen naar de dagelijkse praktijk.

 

Wat mij typeert:

  • Flexibiliteit – inzetbaar voor een korte adviesopdracht of structurele samenwerking.

  • Betrokkenheid – ik denk mee vanuit het belang van de organisatie én de medewerkers.

  • Resultaatgerichtheid – ik lever niet alleen advies, maar zorg ook dat er écht stappen gezet worden.

 

Ik geloof dat HR pas echt van waarde is als het verder gaat dan procedures en beleid. Voor mij draait het om de verbinding tussen mensen en organisatie, met aandacht voor zowel strategie als dagelijkse praktijk. Dat is precies wat ik meebreng in elke samenwerking.

 

Mijn kracht: een combinatie van flexibiliteit, brede HR-kennis en een persoonlijke, betrokken aanpak. Of het nu gaat om een eenmalige vraag of een langdurige samenwerking: ik zorg dat HR waarde toevoegt en organisaties vooruitkomen.