Conflict?

Een conflictsituatie in uw organisatie is nooit gewenst. Het bedrukt de sfeer binnen een team of zelfs in de hele organisatie. Uw medewerkers worden negatief beïnvloed en de resultaten gaan achteruit. Gevolg: de winst daalt of blijft zelfs uit. Het is dan noodzakelijk om de nodige tijd en aandacht te besteden aan de kern van het probleem. Dit kan een conflict zijn tussen leidinggevende en medewerker wat al is geëscaleerd in dat de medewerker ziek thuis zit. Maar er zijn ook andere situaties mogelijk waarbij een heel team niet goed met elkaar overweg kan en er onderlinge ruzies ontstaan. Is dit in uw organisatie aan de hand? Neem dan contact met mij op. Ik ben van nature een bemiddelaar en door mijn ervaring een expert in het bemiddelen en coachen van leidinggevenden en medewerkers. Ik kan u handvatten geven om hier op een efficiënte en effectieve wijze snel verandering in aan te brengen. Een conflictsituatie is niet zomaar opgelost. Het is noodzakelijk om hier de nodige tijd en energie in te steken.